The cake is a lie...

Nu sitter jag och Päron och spelar Portal~  Det äe lite småläskigt sådär... ;xDD
Uppdaterade inte igår, för jag och Päron testade våra låtskrivar skillzzzz... Azum äe vi! Vi ska fråga pappa om han kan hitta folk som vill spela musik med oss på Musikania där han jobbar... ÅSSÅ SKA VI BLI SUPERKÄNDISAAAAR!<33
Fast jag har fortfarande inte bestämt mig för om jag vill spela gitarr eller trummor... Snart kommer bästa Sofiiiii hit oxå, vi ska springa runt med Bertil och Balthasar och råka döda lite granar och grannar kanske... *schh*
Ha en bra daaag!<33

Har du något du vill säga till mejj? O.o
Postat av: UMA

Haha, jag gillar din header.

2010-05-16 @ 20:53:51
URL: http://HTTP://UMAPUMA.BLOGG.SE
Postat av: Peru-Peru-Peru

Gissa vem som klarade said game i går kväll~ :3

Ahaha~ Jake blev jätteägd. xD

Still sore about the whole cake-deal though. :/ It's all a lie! xDD

2010-05-17 @ 12:22:46
Postat av: Nessie

AMG! Foreal? O__O

Gush, azum du äe~! Menmenmen, blev inte Glados typ massa arg då? :c

2010-05-17 @ 18:16:38
URL: http://shojochan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nope. xD

Hon exploderade lite men sedan verkade hon okej med det (wut?)... Men hon är ju still alive ju~ She feels fantastic and she's still alive~

Still alive

Still alive~ <3

2010-05-17 @ 21:26:29

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras intä!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0