Mahaha~

Var i skolan idag! :DD
Gick bra, men Adam och Gustav flummade så mycket så man blev lite rädd.... O___O'
Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli så mycket så att jag kan gå till bussen för att sedan åka till kulturdagen i skolan... Lite kul, jag och Moaaaah äe sånahära kulturansvariga i klassen så vi ska vara där tidigare och fixa ;)
PUSSÅKRAMSKUMBANAN♥

Jag kände att jag ville ha en bild med...

Har du något du vill säga till mejj? O.o
Postat av: VEra

MWAAA! ja vet vem F är!! tror jagh!!!!

2010-05-07 @ 22:34:50
Postat av: Agnesch

JAG MÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH!<33

2010-05-08 @ 09:50:02
URL: http://shojochan.blogg.se/
Postat av: vera

E de den ja tror oxå???? när kom du påå??

2010-05-08 @ 13:32:01

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras intä!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0