I'll like you tomorrow to, kay?

TJA! Äe på trött-slapp-anime-humör idag. Sååå.... Jag ligger bara i sängen heela tiden :3 Ska snart byta till pappa, skönt att ha nära till djuren~

Jag såg btw på barnhemmet på spanskan, vet inte om jag sa det...D: Hemsk var den! Och vi hann inte ens se färdigt den X____x''

FYAHFYAHFYAHFYAAAAAAAAAAAAAAAAH! Q____Q

Jag tänkte faktiskt ibte alls på den när jag skulle sova den kvällen... Tills typ när jag hade somnat en gång och sedan vaknat... Då fick jag för mig att dendär påsen var i min kudde. Så... Jag ställde datorn brevid sängen och lyssnade på en fin spellista, men när datorn släcktes blev det lite hemskt igen ;xD DÅ! Laddade jag ner Caffeine som gör att datorn inte sätts i såntdär svartläge, och använde denhär som bakgrundsbild:


DÅSOMNADEJAGEFTERHALVASPELLISTAN! 8DD

Har du något du vill säga till mejj? O.o

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras intä!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0