Hello sunshine, you look lovely today~!

SOL! SOL! SOL! *Everybody goes YAAAAAAAAAAY*
Nuså! Sommar i sikte! Idag svettades man typ ihjäl i skolan ju... Vi satt ute hela dagen typ...
Tyvärr hade vi jumpa, orientering IGEN... Men som tur var fick man promenera lite säger vi...
Så jag, Vera och Nora gav oss iväg, tog faktiskt en kontroll... Men sprang sedan på en klippa vid sjön. Där fasnade vi, myyyyyyyys!♥ När Nora hade blött färdigt mitt ansikte åkte vi hem~!

Sne blev den... Men iaf, såhär mysigt hade jag och Nora det i trädgården :DD
Jag hade ett paraply som jag gömde ansiktet under lite ibland, när jag inte åt Geisha eller kastade mango.
Man lyckades faktiskt plugga lite SO på köpet också! *stolt*

Enda minuset: Jag kommer se ut som en pingvintomat imårrn... Q____Q

PUSSÅHEJLEVERPASTEJ

Har du något du vill säga till mejj? O.o

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras intä!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0