HAMMARBYEEEEEÄÄÄHÖÖÖÖHW

Hahahah, vilken dag assåw...
Sammanfattning:
Var på skansen, tittade på bäbisgetter :3
Blåste bort
Åkte båt
Mötte syster♥
Tittade på Hammarby-match
Hammarby förlorade...
Åt chokladsaker
Åkte hem
Tittade på håkey ;xD
Ska egentligen sova
MEN! Jag hittade en massa azum tävling också!

BY MIRRE

 

Yep, ni läste rätt.. En av er kan vinna en tröja signerad av självaste Bill, Tom, Gustav och Georg från Tokio Hotel! Hur coolt är inte det? Det enda ni behöver göra är att svara på frågan: Varför ska just nu vinna denna signerade tröjan? Och skriva med er mailadress i kommentarsfältet.

Sprid gärna tävlingen vidare på bloggar, facebook, forum etc.. Var med och tävla nu om ni vill äga den snygga tröjan (tjejmodell strl L) signerad av Tokio Hotel!! :D

http://miirre.se/images/2010/cimg8181_88286896.jpg

http://miirre.se/images/2010/cimg8182_88286985.jpg

Tävlingen avslutas torsdag 20/5, då drar jag en vinnare!

Stort tack till Universal Music Sverige och CDON.com TH merchandise


Hah, jagvillhadensåmycketsåjagvetintevaaaaad? >x<

Men somvanligt skrev jag värsta lamea motiveringen...Jag är verkligen inget bra på att uttrycka mina känslor ;xDD

Nåja, nu äe det bara att hoppas på bästa Mirre...

GODNATTISCH (misslyckat försök till tyska) 

UPDATE
♥GUTEN NACHT!!♥



Har du något du vill säga till mejj? O.o

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras intä!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0