Lite stolt faktiskt xD

Jag har hållit på att titta på en kort liten anime som heter Paradise Kiss. Den är gjord av Ai Yazawa (Som bla har gjort NANA) och är bara 12 episoder.

Den var tjockt bra i ibörjan! Lixom bäst! Men sedan började jag märka lite dumma saker... Som känslan av att det här kommer att sluta skit. Så, vad gjorde den "trött på att gråta av dumma slut" agnes då?
JO! Nördig som jag äe såg jag den på youtube, och där kommenterar ju folk videosarna. Så när jag hade sett klart den nästsista episoden hoppade jag fram till sista delen av den sista episoden och kollade kommentarer på den...
JAG HADE RÄTT! Den slutade skit. Så jag hoppade helt enkelt den depressionen och sket i att titta på slutet!
JAGÄRSTOLT! xD♥
Nåja, kärlek på själva animen iaf~

Har du något du vill säga till mejj? O.o

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras intä!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0