O..Okay, if you say so.

Syrran har gangsterkalas, mycket får man veta.
Exempel

Adam springer och gömmer sig under min stol när jag sitter och mumsar övergivna pommesfrites.

Jag: Hmmm?
Adam: Jag gömmer mig!
Jag: Hmmm? Från vem?
Adam: Från Tindra!
Jag: Hmmm?
Adam: Hon vill ha mig!
Jag: Hmmm?....W0000000T!!?
Adam: Ja, hon är djurfångare.
Jag: Ahaaaa~ Spring och lek.

Jag kommer ut till verandan där de sitter och äter. De skriker ovanligt mycket. (!)

Jag: Vad gör ni? :3
Johanna: Blandar!
Jag: Hum? *kika*
Linnéa: JAG SKA BLANDA I LÖK OCKSÅ!
Jag: Ehum.. Va?
Johanna: JAG VAR DEN FÖRSTA SOM TOG I HAMBURGERDRESSING, JÄTTEGOTT!
Jag: ...
Linnéa: JAG HAR BLANDAT SPRITE, COLA, TOMAT, GURKA, MJÖLK OCH LÖK.
Jag: Men wut?
Johanna: *drickernågotjagintevillvetavaddetär* MMMM VAD GOTT DET VAR MED OST I! VILL DU SMAKA?
Jag: ..Neeij, jag tror dig. *backar långsamt därifrån*




Har du något du vill säga till mejj? O.o
Postat av: Soffy - Tokio Hotel <3

sv: HAHAHAHAHA, det har inte jag tänkt på innan D: Fast om han tvättar det så lär ju krullet försvinna o__o

2010-06-24 @ 11:34:34
URL: http://schwarz.blogg.se/

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras intä!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0