Looking for some normal people? Sorry, check somewhere else.

Fyfan vad jag älskar min klass, allt blir galet när vi äe nära ;)
Azum väder, azum jobb, azum kompisar.

Tadaan~ Min tält-tee

Stadshuset och ett haaaav av papperskorgar :3

Söta Vera fick en lika stor Tee~~

Hahah! Vi skulle fylla på en tusenlitersbehållare, så vi fick använda en brandslang ;)

IIIIIIIH

Slaaang♥

Soligt

Mina glasögon åkte lite hit och dit...

COLAFLOOOOOOOD! :DDD

När jag inte fotade var jag helt jätteupptagen med att langa cola till svettigt folk. Blev typ dränkt på köpet xD

Har du något du vill säga till mejj? O.o
Postat av: UMA

sv_ SO DAMN HOT!

2010-06-05 @ 21:26:57
URL: http://HTTP://UMAPUMA.BLOGG.SE
Postat av: Pär

Haha~ Stockholm Marathon~ Det var askul ju! Vi fick städa undan efteråt men det var faktiskt rätt kul. Plus att vi fick kanelbullar och grejer (yay!)

2010-06-06 @ 10:33:01

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras intä!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0